dijous, 30 d’agost del 2012

Belles i divertides tipografies

Quan faig una postal, una dedicatòria o escric uns pensaments, m'agrada poder triar el tipus de lletra més adient, que harmonitzi amb el text.
A les postals i quadres d'scrap queda molt bé combinar diferents tipografies en el mateix text i es fan
servir uns segells d'abecedaris molt bonics, però no sempre pots comprar tot el que vols així es que un dia...la Geòrgia em va dir: perquè no proves de buscar altres tipografies a Internet!
I així ho vaig fer. Em va portar tota una tarda asseguda davant l'ordinador per triar d'entre moltes tipografies les que més m'agradaven. Quina feinada!!!, però va valdre la pena.
També pots fer etiquetes  per decorar capses. 

Aquí us en mostro algunes i si us agraden les podeu aconseguir clicant els enllaços
          

  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada