dimarts, 4 de setembre del 2012

Una targeta per L'Inma

Targeta per l'Inma feta amb segells de la Kim Huges)

Ara fa dos anys, vaig entrar a l' Universitat Autònoma de Madrid per estudiar el Grau d' Educació Infantil. Recordo perfectament els nervis dels primers dies, descol·locada i desubicada per tot arreu. El primer dia vaig tenir la gran sorpresa de trobar-me amb una antiga companya del Cicle Formatiu, l'Elena, vaig sentir una gran calma al veure-la! Junt amb l'Elena vaig anar coneixent les que son ara grans amigues meves, la Laura, la Nuria, la Sheyla i l'Inma. Gràcies a elles els dos primers anys de la uni han sigut realment increïbles! Aquest any ens veurem una mica menys, però estic segura que farem l'impossible per fer els treballs juntes i trobar-nos a fer el cafè.

Ara fa un mes i mig van operar a l'Inma, tot ha sortit genial i s'incorporarà aviat a les classes.
El divendres passat l'Elena i jo vam anar a veure-la a casa seva i ens ho vam passar genial! Avanç d'anar, pel matí li vaig fer una postal amb uns segells digitals de la Kim Huges (Blog Papersmooches), com quasi sempre em passa em poso a última hora per fer les coses... Però crec que el resultat va ser bastant bo.
Noies, ja tinc ganes de tornar a estar amb vosaltres!

2 comentaris:

  1. ooooooooohhhh yo ya os exo de menos pa´los cafecitos, aquí cambie el descafeinado de sobre con leche templada para llevar, por un cappuccino y un vaso con hielo!!! hay cosas que se mantienen aunque ahora lo tomo sola........os quiero mucho!!!
    nos vemos prontito!!!

    ResponElimina
  2. Muy chula la tarjeta...siempre es un buen detalle, original, creativo y único!!!!!muakkkkkkkk

    ResponElimina